lägenhet...

har suttit hemma och tråkat framför datorn idag, renderat fram lite bilder på lägenheten, tänkte jag kunde dela med mig, försökte inreda den lite men har inte tålamod att sitta och rita varenda lite pryl som ska in :P
Här har det hänt en hel del sen sist jag skrev men orkar inte riktigt dra igenom allt, det viktiga är att snart får jag åka hem till norrland :D blir grymt kul! händer iofs väldigt mkt roligt innan dess, till att börja med ska jag på Trollflöjten imorgon följt av middag hos felica (felix och erica), hela kommande vecka blir det utställning på skolan och jobb med den och sen på söndag drar jag till Berlin! yey! :D efter berlin blir det inflyttning i nya lyan och sedan en kort trip till kalmar innan det bär av hemmåt, fullt ös med andra ord! :) känns grymt bra!
Här kan ni få se några bilder på lägenheten som jag försökt rita av,
kram på er!

Kommentarer
Postat av: hanna

Kommer ju bli jättebra dedär! :) den ser fin ut. Helst skulle man vilja se med egna ögon ;) sakna dig här uppe i norr.. me snart är du här! :D

2012-05-20 @ 01:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0