grabbhalva

Idag är en sån där dag då man inte känner sig som en hel människa...
Jag har haft en jättetrevlig helg, allting rullar på men jag känner mig lite smått deprimerad, bara smått, för jag kan inte komma på nån anledning till varför jag känner så, det bara är så :/

Igår köpte jag nya byxor, för tro det eller ej så har jag typ spräckt alla mina byxor, haha! blev ett par orange/persiko färgade och ett par turkos blåa chinos, grymt snygga men jag håller fortfarande på att vänja mig vid de persikofärgade då jag inte kan få bort bilden av att de liknar lionsgubbarnas overaller :S

nu ska jag sova för att orka jobba som en tok imorgon, ligger, liite efter, men bara lite tack o lov :P

Kommentarer
Postat av: Sockermongot

Känner igen den där känslan... Jobbigt när man känner sig nedstämd men man vet inte varför /: Konstigt att shoppingen inte hjälpte dock?:O

2012-04-15 @ 23:37:12
URL: http://detlillasockermongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0