...with a little bit of luck, with a little bit of luck...

...someone else will do the stinkin' work...

hej igen, nu har en vecka gått sen min födelsedag och nu kan jag helt ärligt säga att bo i junsele och bli myndig är totalt jäkla värdelöst :/ men men, att fylla år är ju alltid roligt mest fick jag pengar, och några kokböcker, de blir mycket sånt när man tycker de är kul att laga mat och baka, men förutom det så fick jag körkortet, HUR UNDERBART som helst, älskar mina föräldrar mer än allt annat i världen och när dom gör något sådant vet man inte vad nman ska göra, det räckte ju inte med att jag fick körkortet, nej jag fick dessutom en resa ner till sthlm med musikal och hela kitet, ÄNNU mer underbart! jag måste vara världens tur gubbe, de fick jag alltså av hela familjen så så fort syster skaffat lägenhet i storstan ska jag ner :P

hela den här veckan har bestått av matte plugg(nationella) och så har jag sett på sex and the city, älskar den serien... haha, tro de eller ej, nu ska jag göra en fast blogg design imorrn som är mer personlig, lite 40tals inspirerad, komma bli FABULOUS!!

vi hörs å ses, nu ska jag lägga mit och se på SATC och sen sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0