Superior saturday

Hje, på er igen.
Första gången på Corner sen jag blivit arton, va väl inte jätte speciellt och de blev ju ännu tråkigare när man känner dom som jobbar där, vart tvungen att fråga om hon ville se leg, alltså de va loppan som jobbade...haha
men nog fick jag visa leg, och beställa alkoholhaltiga drycker. Men,men längtar mer tills på fredag, då blir det dans till Zeke's blir roligare. De var i alla fall god mat på corner och skoterutflykten idag var trevlig och mysig även om det typ inte fanns någon led att köra på, men de gick ändå. tyvärr inga bilde för batterierna var slut i kameran...

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på fantastic four, sen blire sova.

Just ja, längtar faktiskt lite till på måndag för då får jag börja med dansen igen och dessutom ska jag börja med dansmix så de blir dubbla pas, härligt:P

Go'natt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0