hell hole

hej på er, är dyng trött så nu blir det en superförkortning av veckan.
Det är verkligen inte min vecka denna vecka, typ allt har gått fel, igår hade jag sån jäkla huvudvärk så jag kunde inte med att gå på skolan så jag skickade in några uppgifter via mailen, dels för att jag trodde dom skulle vara inne igår men också för att datorn på något sett lyckats radera drivrutinerna och de till skrivaren, så när jag kom på skolan imorse så hade de kommit något knepigt mail till Hans-Åke så han frågade om jag hade virus... jag hade inte ens tänkt tanken för skrivaren har hållt på att krångla länge med min dator, men så skannade jag och tror ni inte de va ett virus... fattar bara inte hur fasen de kan ha kommit in :/

Go'natt!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0