Hard, work, work...

hej, hej hallå.
Måndag och arbetsveckan kickade igång i halvfart för en gång skull, den ska nu fortsätta så en hel vecka, de känns riktigt skönt. Idag hade jag bara två lektioner så jag åkte tidiga bussen hem, imorgon har jag också bara två lektioner men får bara en kort sovmorgon, men de är ju inte helt fel det heller.

Har typ nyss klivit ut ur duschen färdig för sängen... va på gymmet ikväll med hanna och tränade ben, gick väl ganska bra men de blir bättre från och med onsdag då vi får ett träningsprogram så vi vet vad vi håller på med...haha sen har jag ju självklart också gjort dom dagliga magövningarna.. haha, men resultat av de blir det inte än på ett tag :)

Puss o go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0