finally friday! ;)

Hallå,
Nu har jag slängt ihop en enkel liten design för att få lite förändring, känns ganska drygt just nu, sitter bara på skolan och väntar, men snart slutar jag och då blir de gymmet på en gång :P


I alla fall så har syster kanske fått tag på en lägenhet och då ska jag sticka ner till huvudstaden på en gång, saknar henne faktiskt litegrann och ändå har hon bara varit borta sen i söndags :/ haha, tur att inte hon läser detta, men de ska i alla fall bli kul att åka ner och hälsa på :P

imorrn så blir det en skotertur med snögänget och middag på corner på kvällen, första gången jag går ut på krogen sen jag fyllt arton, ska bli kul :)

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Linn

Det blev ju jättesnyggt! :D

2010-01-22 @ 15:51:43
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: åsa

tycker också det blev skitsnyggt! :D

2010-01-22 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0