en osund själ i en soon to be sund kropp

hej igen, är äntligen klar med allt, skolan idag gick fort, två lektioner bara, sen bar det av ner på stan till Lilla Cafét där vi åt toast me ananas och drack te, sen nu ikväll så va jag och hanna på gymet igen, lr gymmet.. vet fasen inte hur det stavas men dät man tränar kropen i fysisk styrka så att säga ;) de gick väl bra, men de komma gå mycket bättre efter torsdag för då skaffar jag ett träningsprogram. Eftergymmet så såg jag slutet på Bones och skrev svenska så nu är allt klart och jag ska bara göra mina magövningar och sen duscha, härligt... längtar till duschen:P

Imorrn blir det en hel dag på skolan, men ändå sovmorgon och på kvällen så blir det sång...
jämarns vad mycket kvälls aktiviteter de blev nu med träningen, hinner knappt med skolan... haha, de är inget negativ direkt, i alla fall så tänkte jag dra med erica till hallen på torsdag och spela badminton, komma bli superkul, hanna ska också dit men hon ska spela mot PA :P

aja, natti natti på er, Kram!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det här mönstret var ju jätte coolt!

2010-01-21 @ 11:40:22
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0