Depp vs Pepp

hej hej på er igen,
Är inte speciellt pepp på någonting, igår va man ju inte direkt i sitt esse och de är klart, man blev ju lite överförfriskad i torsdags men idag känner jag mig sjuk typ, ont i halsen så jag tror jag dör :P
Igår började i alla fall jag och hanna med Harry Potter maraton men dålig som jag är på att läsa så insåg vi att vi absolut inte pallar fler än två filmer på raken, fast vi ska fortsätta idag klockan 4 och ikväll ska vi nog försöka hinna med 3st :P

I övrigt har jag inte gjort någonting varken igår eller idag, imorrn däremot så ska jag hjälpa pappa att ställa i ordning för hans femtioårs fest ute i växthuset, och ja, växthuset... haha, de är ett riktigt stort växthus, för er som inte sett det så är det 200 kvadrat.

och nu när mina nyårs löften har fått sjunka in ordentligt så ska jag kommentera dom, magrutorna står jag fast vid, dom ska finnas där till sommarn. Beroendet har jag insett att det inte är speciellt grovt, det är ju trots allt det enda jag lägger ut pengar på och sist blev det 117 spänn noter, men förutom julklappar var det tredje grejen jag köpte under denna månad, och de ha ju varit jul och nyår så då är det jäkligt billigt ju.
Och kärleken kan dra åt h*lvetet, nej, inget för mig... jag ska leva ett liv helt ensam eller, ja kompisar och familj lär jag väl ha, men allt övrigt sällskap, nej tack!

Hej då, nu ska jag bädda och röja lite på rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0