All hail to Avatar!!




Sigourney Weaver, Zoe Saldana, Sam Worthington
Photo date: 16 December 2009 Photo by Eric Charbonneau - © WireImage.com - Image courtesy WireImage.com

hej hallå, är på superbra humör :)
Var på bio ikväll och såg Avatar. I L-O-V-E-D IT, LOVED IT!! säkert bästa filmen jag sett på år och dar, nu tror ni att jag är en sån som får en ny favoritfilm varje år men så är det verkligen inte, och en film som innehåller så pass mycket data animering har jag väldigt svårt för, men den var sÅå bra ;)

Annars har det inte hänt mycket idag, gjort lite skolarbete, städat undan julen, och varit och hälsat på farmor och farfar.

just nu är jag laddad till tusen, ser sjukt mycket fram emot att få börja dansa imorrn igen, blir dubbla pass från och med nu och de komma bli så kul.

Nej, nu ska jag sova så att jag har någon ork imorrn.
Go'natt!! :P


Kommentarer
Postat av: fanny

vaa väl inte de jag tänkte visa, de va ju nya frillan! :)

2010-01-25 @ 22:10:55
URL: http://fannyannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0