01.00 - första timmen som myndig, har varit tröttsam;)

hejhej, ett kort inlägg ikväll för jag är super trött :P

Igår hade jag i alla fall en jätte mysig kväll, med middag, efterrätt, spel och mycket prat, jag hade superkul men de vart en del tjej snack så jag tror malcolm och viktor kände sig lite grann utanför med tanke på att jag är så van kan jag ändå hänga på i konversationen :P De var i alla fall som vanligt bara dom allra bästa där fast vi kanske inte var riktigt kompletta.'

igår åt vi i alla fall thailändskt och pannacotta till efterrätt och under middagen bestämde jag och sara att vi ska följa erica och johan till gbg i sommar, jag och jossi lovade att vi skulle komma till ö-sund när fanny fyller arton i höst och jag fick reda på att kusin rycker in i juli... mkt givande kväll ska jag säga, självklart så fick jag presenter och man märker verlkigen att detta är mitt gäng, vem köper inte en tok snygg skjorta?? jo erica, ett presentkort på musicnotes, jo kung åsa/sara en superskön tee av jossi och fanny(plus förmodligen världens sötaste gratulations kort)... paket av malcolm, snyggt var det också, ett present kort på baget och de behövs verkligen, tror jag spenderar halva studiebidraget där:P av viktor fick jag också present trots att han aldrig fick nån av mig, men de ska vi ändra på ;) och av hanna får vi ser hur det blir imorrn men jag gissar på hiss!! :P supertjejen nummer ett ville inte ge mig presenten igår för då hade hon en anledning att komma igen imorrn och äta tårta:)

de var typ allt igår, jo just ja, vi började ju självklart kvällen med att skåla i skumpa...haha

idag har jag bakat hela dagen känns det som men egentligen sov jag bort halva dagen(hemskt) nu har vi i alla fall glass och tårta till imorrn, komma bli perfa, dessert boken som jag fick av kusinerna och eva o robban när dom var uppe har använts flitigt i helgen, hela 5 ggr, underbar bok måste jag säga, 350sidor med sötslisk! :P

Nej, så mycket ger jag för korta inlägg, men de är ju några dagar också:P

Puss o Go'natt och grattis på mig, vi hörs!!

ps. d*mp tvn har just gått sönder så jag tror jag börjar gråta, hur ska jag kunna somna utan tv :/

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kul att den blev uppskattad! :) vill också ha den!

2010-01-18 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0