Grattis Farmor i efterskott!!

GRATTIS FARMOR!!!
Hej jag kom nyss hem från farmor, trött som fasen har typ kunnat somna vart som helst när som helst under hela dagen, somnade nämligen inte förrän halv 3 i natt. Men jag var ju som sagt till farmor och fikade för hon fyllde år igår och då kunde jag inte gå dit bort, var tvungen att plugga... Jag har verkligen världens bästa farmor, ja faktiskt världens bästa släkt/familj över huvud taget :P Vi åt tårta och jag drack Zingo, kan inte minnas sist jag drack Zingo, helt allvarligt det är typ enda stället jag dricker dricka på, altså hos farmor och farfar.

Dagen idag alltså själva skoldagen kan jag inte riktigt bestämma mig för om den var onödig eller lättsam men vi gjorde inte mkt vettigt efter klockan 12 och sen fastnade vi i ett kortspel och missade lite av bildlektionen, de va bara med fem minuter trodde vi för på gamla schemat så stod det att vi började 20i men tydligen så hade dom ändrat så vi hade missat 10min och jag hatar att komma sent helt allvarligt så får jag lite dåligt samvete om jag bara så kommar 2minuter sen men idag vart det ju tio så då kan ni förstå mitt samvete och tror ni inte då att en jävla spottloska till klasskompis som typ var "sjuk" i typ en hel vecka i fjol och dessutom försover sig och kommar sent pga kortspel några gånger i månaden börjar älta med läraren att "dom kom tio minuter sent och de är ju typ halva lektionen, va dålig respekt ni visar oss andra som går den här kursen" inte för att jag är ngt helgon och kommer inte i tid jämt men jag är då fan så mkt bättre på att hålla tider och vara frisk än han. Jävla ungjävel säger jag bara, fy faan va förbannad jag blir på såna as som ska smöra för lärarna genom att påpeka såna saker för lärarna, det är väl för faan mellan mig och läraren och alla säger att jag smörar och i så fall må jag säga att det är undermedvetet inget jag gör med avsikt men i vilket fall som helst skulle jag aldrig ta poäng hos en lärare genom sånt små gnabb, jag skiter i om du läser det här men om du käner dej träffade så vill jag bara säga det, tänk på vad du själv gör och prata inte med mig mer för jag skulle bli så glad!

Tack, nu har jag fått avreagera mig lite grann men nu är jag så trött så jag måste få sova,

God Natt på er !!

xOxO //Rasmus

Kommentarer
Postat av: sara

åh, killen du snackar om är det det där aset som du berättade om i höstas typ? Som sa massa skit till dig när ni spelade kort för att han blev arg? :s haha, störda sollefteåbor.



och... hehe... min nya kompis är en killkompis som jag har umgåtts lite med efter att han sov hos mig ihelgen... 8)



<3

2009-09-11 @ 00:12:15
Postat av: Markus

Svar: Tack för tipset! Ska jag verkligen göra. Har den bra batteritid annars? Inte orkat kolla upp nått... kom just på att jag ville ha en haha

2009-09-11 @ 18:39:04
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0