Tropical Moments

Tropisk morgon... ja, denna dag började med att jag vaknade utvilad och på supergott humör kollade ut genom fönstret och fick då se tropiskt forsregn utanför, typ rena syndafloden..haha. men de gjorde faktiskt mig ingenting, jag messde nenne om vi skulle sjunga ngt idag och jag tror vi skulle det men jag har inte fått reda på någon tid än, men de kommar väl :P Det vart också en tropisk frukost, drack nämligen Tahiti té med en stor tekaka och en risifrutti tropiska frukter och två av tre plus vädret nog borde det gillas som ett tropicl moment, eller? Tror faktiskt aldrig jag ätit någon godare risifrutti.

Nu sitter jag och lyssnar på gamlagodingar och Aqua och jag måste faktiskt säga att deras nya låt är riktigt bra, en sån där gladlåt som passar perfekt för att hålla modet uppe när man kämpar genom två år i skolan. Nu hoppas jag på att få svar från Nenne och att nån inne på byn vill umgås med mig för idag har jag ingen lust att sitta ensam hemma ;)

Just ja, nu tror jag att jag kom på varför jag är så j*vla glad, jo för att jag är så sjukt jäkla snygg... i håret alltså, haha, Världens bästa sjukt duktiga super elina klippte mig igår och det är så skönt och billigt blir det med för nu behöver jag bara använda halva mängden preparat i håret, SUPER TACK ELINA!!

Ciao, xO /Rasmus

Kommentarer
Postat av: Julia

nä, jag hörde ju det sen.. knäppt. men det är väl det nästa helg nu? lr det är hullsta iaf tror jag..

2009-09-12 @ 16:18:54
URL: http://jagochjulia.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha okej, de låter bra :P Jaha blev det snaggat nu då eller? haha

2009-09-13 @ 09:57:00
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: Anonym

Du dricker utan tvekan det bästa té man kan! Jag borde också fixa mig en sån där lyxig tropisk morgon, men det regnar aldrig ordentligt i Kalles skogar, bara massa fisregn!

2009-09-14 @ 18:26:16
URL: http://susssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0