I'm just holdin' on

Hej på er, här har det hänt rätt mycket ändå sedan sist jag skrev. Men jag har ingen inspiration för att blogga, var ju som sagt och shoppade förra veckan och det brukar alltid pigga upp. Men inte denna gång för som jag shoppade och nästan spridde pengar runtom mig så fick jag knappt med mig nånting, hem känns det som. Inga kläder i alla fall så nu har jag fullit in i en lätt depression men förhoppningsvis så släpper det till imorrn för då blir det kanske Kullberget och träffa en massa folk, få se om det inte är för kallt.

Nu förtiden spenderar jag hela dagarna på skolan och när jag inte har någon lektion eller läxa så sitter jag försjunken i Harry Potter böcker, väldigt mysigt spännande och underbart, men samtidigt lite avskräckande och ensamt när jag nu tänker på det. Ibland när jag sitter och läser önskar jag att jag hade fått levt i Harry's värld för där händer det något men istället för att göra något åt min egen situation så sjunker jag ännu djupare in i boken.

I alla fall så till mitt sociala liv så var det fest i helgen, jag hade kul, vart kanske något överförfriskad men inget jag ångrar det minsta, kanske att jag glömde ringa syster och säga att jag tagit mig hem, var nog lite taskigt att låta henne bli orolig över mig...haha, hon är väl för bra ändå, sen igår så var jag på körsång, men de kändes inte alls lika kul efter all min längtan och jag är inte det minsta pepp inför Kördagen på lördag trots att jag hade sjukt kul i fjol, men men, I'll manage

God natt på er så hörs vi någon roligare dag:P

xOxO//
Rasmus

Kommentarer
Postat av: Carro

Harry Potter är bäst :D

2009-09-03 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0