Hälsningar från S.Korea!!

Helloo:P
Idag har som vanligt varit en dryg dag med lång håltimme som jag satt och läste harry potter under, alltså precis lika tråkigt, obetydligt och meningslöst som vanligt. I helgen blev jag nära deprimerad då jag insåg att skolgången för mig har inte längre något mål utan det känns bara som en lång j*vla tortyr som varar 7,5 timmar per dag, snacka om att man blir tålig efter det. det kan i och för sig också ha haft en liten inverkan att jag var typ tok sjuk enda dan på hela året som jag verkligen sett fram emot så jag missade nu min kördag. Men i alla fall så för att pigga upp mig lite så hyrda jag och mamma en komedi, nämligen Big Momma's House 2 som var sjukt kul, de vart så att jag aldrig slutade skratta bara för att jag var så trött:P

Nu till det jag ville komma till, efter allt deppande i helgen så blev jag jätte glad idag, igårkväll också för den delen då elina och jag bestämde klipptid:P men idag när jag kom hem så hade det kommit ett kort till mig... Från Hyun-Soo i Syd Korea och gud va roligt det va att få ett kort, klart vi har ju pratat på facebook och så men de är aldrig samma sak som att få kort, så då blev jag glad speciellt över innehållet men om hon mot alla odds skulle läsa bloggen så vore det pinsamt för henne... men jag vart i alla fall glad...haha

jaja, vi syns eller hörs

xOxO//Rasmus

Kommentarer
Postat av: fanny

de va lungt, han hade fått nått rejält blodtrycksfall eller något.. han hade kört bil och allt hade försvunnet och trodde han va hungrig mså han for in på donken men då hade han inte hittat ingången å allt.. :s men nu är det bra och jag får gå med hunden i helgen :D jakt för dig i helgen?=)

2009-09-10 @ 18:49:10
Postat av: sara

vad fint! Jag önskar att jag också hade något kompis långtlångthärifrån som man typ aldrig tänker på som kunde skicka ett brev. förstår att du blev så glad :)

2009-09-11 @ 00:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0