Egocentriska jag

Hej påer, läste nyss intervjun med han som är denna veckas blogg på blogg.se och nu ska jag göra precis det som han hatar mest av allt, egocentriska inlägg som bara handlar om mig :P

Idag så vaknade jag till stor förfäran först klockan 13 och jag som gick och la mig typ halv ett i går kväll så de blev ju inte så speciellt sent. men sedan så var det ju ingen idé att hitta på nåt, inte för att jag inte försökte för de gjorde jag lite grann men gör första gången så tyckte jag att mitt horoskop verkade vettigt, de stod nämligen att jag borde ta det lugnt idag, kanske ta en promenad eller läsa en god bok, så de gjorde jag... alltså läste. Sen klockan fyra så bar det iväg till mo där vi var bjudna på mat av skorp-emma de va en supergod gryta med nå enbär tror jag som Lotta hade gjort, vi var väl en sådär 30 pers..max också blev det så klart lite festande och för ungefär 40minuter sen så övningskörde jag hem via bölen för vi skjutsade även hem Ullrika och Anders.

Under veckan har det inte hänt speciellt mkt, förutom i fredags när vi terroriserade skolan med post-it lappar men vi spred lite glädje faktiskt, många som skrattade :P Fick även min presentation av resan inför Oddfellow bortstökad så nu ska jag bara dit en gång tilll i slutet på november.

Just nu så längtar jag bsjukt jäkla mycket till de att jag och erica x2 ska på joshua i göteborg, bara 17 dagar kvar nu:P

aja, godnatt på er, de va allt för idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0