Don't dance with disco dinosaurs!

HEJ!! ja, idag blev det lite knepigt med tanke på att jag fick reda på att jag vart intagen på danskursen mitt under dagen så jag vart tvungen att ta tidiga bussen hem, hämta grejer, och sedan tillbaks till sollefteå med tre bussen, men de gick bra och jag ångrar absolut ingenting, de va sjuktkul och jobbigt, och svårt... en utmaning helt enkelt, och såna gillar vi ju. Idag började vi med locking vilket jag blev sjukt glad över för de är grymt mycket coolare än street dance :P de är så häftigt när man väl har lärt sig så nu sitter jag på helspänn och längtar till nästa måndag ..haha , de va väl yp allt som hänt, ciao!! :P

just ja, kan även tipsa om låten don't dance with disco dinosaurs eller heter den Club Dinosaurs?? nu vart jag osäker, men den är i alla fall ganska bra:P

så här ser locking ut när man lärt sig, sjukt coolt :P


Kommentarer
Postat av: Emma

åh, va kul det ser ut! ja vill oxå8)

2009-09-29 @ 19:36:50
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Linn

Okej, ja men det där ser ju coolt ut! Neej, inte Julia, hon var ju med i lördags. De är Helena ;P

2009-09-29 @ 20:49:06
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0