Vanlig onsdag, utan eng o fra..hihi

hej, jag sa ju att jag var tillbaka, tyvärr hittar jag inte åt kameran så nå bilder på kläderna jag fyndade på MQ, ja i alla fall nästa fyndade på MQ får ni först nån annan dag, jag köpte i alla fall en jätte snygg enkel vit skjorta utan krage (emilio) samt en tee med blåränder. på insidan vilket uppenbarligen va jätte otroligt roligt enligt vissa, Erica :}

jaja, idag va en ganska bra dag, trots att bo sabbade allt med att ha rättat fysik proven, jag tycker det är ganska märkligt att en del lärare hinner rätta proven till dan efter medan andra knappt hinner med veckan efter, ja ja, efter skolan så for jag till Nenne där jag hon och Jejja började spåna lite runtom musikalen som vi ska sätta upp i höst,
OH! de komma bli SÅ ROLIGT om vi får ihop nog med folk, tja, de va väl allt för ikväll:P

x O x O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0