Semifinal, Eurovision, glamour och pengar i överflöd!!

Hello, I'm back!!
Jag vet att jag varit lat väldigt länge nu och typ inte bloggat någonting men nu ska jag försöka komma tillbaka in i rytmen. Idol gick ingevidare, men de var deffenitivt en upplevelse, fast det vart inte mycket roliogt gjort för mig och Sara så jag hoppas på att vi kan hitta på nåt roligare nästa gång, kanske att Erica följer då:P Jag ska lägga upp bilder av de jag shoppade i umeå, imorrn om jag hinner:P

btw, idag va en piss dag men kvällen va underbar, fy farao va jag älskar eurovision, även om de inte är så bra låtar, men armeniens fastnade på en gån och man känner rytmen på en gång, ja jag vet att jag har knäpp musik smak, but i dont care!!
Ikväll drog i alla fall slutspurten av Eurovision igång, såklart satt man bänkad framför tvn och väl förberedd på vilka låtar som skulle komma (jag har säkert hört varje låt 3gånger). Måste bara säga,
 I'M A HUGE FAN OF THE STAGEDESIGN!
Så jäkla otroligt snyggt, kolla bara (Charlotte påstod att scendesignen hade kostat dryga 700milj, men de va inte sant, hela altet hade gått på 350milj, jämfört med dom 80 som brukar vara standard)

fast den va mycket snyggare i verkligheten... sen till resultatet då i själva semifinalen (1)

Dom som gick vidare var,
          Turkiet
          Sverige
          Israel
          Portugal
          Malta
          Finland
          Armenien
          Bosnien
          Island
          Rumänien

Bäst va(enligt mig) dom här tre.
men det var bara i denna semifinal, en ny uppd komma garanterat på torsdagkväll:P






Vi hörs imorrn, Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0