Torsdag, frisk!! nästan i alla fall:P

hej på er, nu har jag varit sjuk sen i lördags och fram till idag, nu är jag bara lite krasslig men mår ganska bra:P
va på skolan en sväng och gjorde nationella, som gick... varken bra eller dåligt, sen for jag hem för usch va täppt jag va, för att inte snacka om hur spänd hela skalen va, men idag när jag käner mig mycket piggare så tänkte jag ju gå hela dagen, men tror ni inte att jag missar bussen. Min klocka var 3minuter i sju när bussen blåste förbi, då hade jag inte riktigt hunnit ut till vägen för i vanliga fall brukar den komma typ fem över:P

aja, nu sitter jag och kollar på vakna med the voice, sen så ska jag ner till stan,

hej på er så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0