RÄTT LÅT VANN!!!

Scanpix (-09)

Okey, nu är ESC 2009 slut och gud vilket underbart startfält de va, bästa på flera år faktiskt.
fullkomligt älskade låten som vann, i alla fall så älskade jag den förra månaden, nu är den bara bra. Det var på järsken att det skulle bli världens flopp när han framträdde i semifinalen, men han tog igen allt ikväll, GRATTIS ALEXANDER!! Mina andra favoriter gick det inte alls bra för och tysklands framträdande var ju bara pinsamt, men vad gör väl det när jag ska på ESC finalen nästa år, så är det bara, jag skiter i om jag måste lifta med nån timmerkörare så ska jag dit!!
nån som ska med?

hej då och god natt:)

Kommentarer
Postat av: Linn

håller med, rätt låt vann!

2009-05-17 @ 20:24:21
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0