Måndag 25/5..glömde att de bara var månad 5 förra veckan:P

Hej på er, idag har jag varit hemma och försökt friskna till, och det har gått ganska bra, jag har även gjort klart brevutskickat inför starten av reklam bladet i år så nu ska jag bara få klartecken från junsele if att jag kan trycka där, sen så är vi good to go!! :P har suttit nästan hela dan framför datorn och frusit bara för att de varit så molnigt hela dagen, hittade en ny blogg som nån designer har och gud vad sugen jag blev på att få göra PR, de är faktiskt nåt jag lätt skulle kunna tänka mejj göra om musiken inte går enligt planerna, vilket den troligast inte kommer att göra, men göra lite grafisk design och hålla PR fester skulle vara jäkligt kul.

Jag har ju inte gjort speciellt mkt på bloggen, pallar fasen varken att skriva eller att göra om designen, även om det hade känts mycket roligare att skriva om jag hade en fungerande blogg, men men, jag får ta de som de kommer.

förra veckan hände ju inte speciellt mycket, men på fredagen var i alla fall jag och erica till stan och hälsade på jossi och gick på marknadsmässan, fast de va en tråkig marknad tyckte jag, så ovärd... men kvällen var riktigt kul, har tyvärr inga bilder, ska tigga till mig nåra av erica sen på vad vi gjorde och med vi menar jag Jossi, Erica, jag och Sara till att börja med och sedan också,  Marléne, Jasmine, Camilla och Emilie  o just ja, Fredrik också. sen på lördagen så vart jag sjuk, och mår fortfarande jävligt piss, fast mycket bättre mot vad jag gjorde igår, kanske komma på skolan imorrn:P

jaja, hej på er// you know who

Kommentarer
Postat av: sofie

Jo, mina föräldrar (å jag antar jag ;-)), ska flytta till solle i slutet av sommarn =(, (troligtvis, förmodligen, 99.999% risk).

2009-05-25 @ 17:07:31
URL: http://sofiemahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0