Idol m.m

Hej på er, jag vet att jag varit extremt dålig den här månaden på å uppa, men idag så gör jag ett kort inlägg för jag ska snart iväg till umeå(far om 15min)..
Valborg var i alla fall underbart mysigt för min del, jag var inte på något speciellt fest humör, men hos linnea blev det mest bara mys framför brasan som vi ordnade i storgrillen så det passade mej perfekt:P Tack ALLA för en underbar kväll, detmåste göras om, fast med kanske lite mer feststämmning..haha

Idag är jag i alla fall nervös till tusen trots att det inte är förrän imorrn, idol alltså, ska fara som sagt idag till sara och sen så går vi dit riktigt tidigt imorrn bitti.. kunde knappt sova inatt, undra hur det går kommande natt då?

Jaja, hej på er... och önska mejj inte lycka till

xOxO

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja skulle äntligen fixa spotify idag tänkte ja å letade reda på det där inlägget du skrev. Men då har dom slut på "inbjudningar"!!! Guud så irriterande :@

2009-05-06 @ 20:16:43
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0