ÅH UNDERBARA VÄRLD!!!

Hej på er, det är helt sjukt underbart väder i dag med, Hanna far till Mallorca idag och jag är avundsjuk till tusen... men vet ni vad, jag ska till USA i sommar, och vi ska få se på West Side Story på Broadway...UNDERBART!! älskar musikaler, och nej, jag är inte gay:P Nu ska jag ut och sova i solen, igår va jag hos Patrik och grattade honom i backe så de vart ingen crusing, men de gör mig aspelut ingenting

hej då, nu kan jag inte slösa mer soltid, vi hörs:P

btw, min skärm har lagt av så ring om ni vill nåt, k?

LOVE U!!


Kommentarer
Postat av: falk

jag är avis på dig, jag vill oxå till usa -.- :D

2009-06-02 @ 12:31:45
URL: http://falku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0