R som i Rasmus

Vart utmanad av emma så de är väl bäst jag gör den, annars bli hon nog lite besviken:P men jag tänker inte utmana nån, så de så:)


Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

1. Vad heter du?:
Rasmus
2. Ett ord på fyra bokstäver: Rast
3. Flicknamn: Rebecka
4. Pojknamn: Runar
5. Yrke: Radiotekniker
6. Färg: Rosenrött
7. Klädesplagg: Raggsockor
8. Mat: Raggmunkar
9. Sak i badrummet: Rakapparat
10. Plats/stad: Rogla (Slovenien)
11. En orsak att vara sen: Robert låste in mig i skåpet
12. Något man skriker: ROAR!!!
13. Film: "Ratatouille"
14. Något man dricker:  Råmjölk
15. Band: Railers, The (på spåret bandet)
17. Gatunamn: Rådhusgatan (som finns bla. i arboga,emmaboda, hudiksvall, nässjö, sundsvall och örnsköldsvik)
18. Bil: Rolls Royce (så klart!)
19. Sång: Rewindn (Måns Zelmerlöf, j jag vet de är fjortis stämpel, men den ä rätt bra)
20. Ordspråk: Rätt ska vara rätt! (inge elva myror här inte)


Kommentarer
Postat av: Helena

Sv; haha okej, jag är glad att jag gick hem när jag väl gjorde för jag var helt död och somnade typ på en gång ;p

2009-03-30 @ 18:37:04
URL: http://lordsudd.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: haha, precis. Och jag utmanade inte dig bara för att jag vet hur mycket du ogillar utmaningar, haha ;)

2009-03-30 @ 18:56:09
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: Emma

haha, du hittade ju en massa bra! tack för piken om mina myror då, testa kom på nåt bättre du!:P

2009-03-30 @ 18:57:58
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Línn

Haha, jaa, 3an blir grym ;)

2009-04-01 @ 09:12:13
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: sara

hehe ja, att jag har :D

2009-04-01 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0