Gårdagens inlägg ngt försenat :/ Lör 21/3 -09

Idag har de varit en sån här slapp dag, suttit vid datorn, gjort lite läxa och så varit ute en kort sväng med skotern, vilket inte var ett dugg kul för jag gillar inte att vara helt själv... Hanna hade tydligen fått magsjuka och erica va i övik så de vart en ensam dag, vilket fall så kollad jag lite grann på internet efter lägenheter bara för skojsskull och bara för det så fanns det ju en perfekt jättefin trea för mig erica och jenni, så man vart ngt sugen men ändå..

Vi hade gäster på middag idag, en jobbarkompis till pappa och hennes familj och jag satt länge vid datorn och gjorde lite bloggändringar m.m och sen skulle jag kliva in i duschen innan jag skulle hjälpa mamma med dukningen, inne på toa stog pappa ochj städa eftersom vi skulle ha fin främmande ....

och nu ska ni få höra, farsan säger inte mkt om nånting tycker jag, inte såna personliga saker i alla fall men så helt plötsligt bara så där när han stod och städade så sa han -"jag såg att Idol skulle vara i Umeå i år" och svara jag för så intreserad är jag inte(i alla fall så trodde ja inte det) farsan fortsätter -"jag tänkte att jag kunde ju skjutsa dig upp dit om du vill, inte för att man har så stora chanser i en så stor tävling men de kan ju va kul att i alla fall ha prövat" Fatta, vad chockad jag vart, senare när vi satt och kollade på robinsson och de blev paus, alltså för typ 5min sen så gick idol reklamen, och vem tror ni kommentera att dom va i Umeå då, jo mamma!!! Här har man suttit i flera år och hört på vilken förnedringstv idol är, visserligen så håller jag helt och fullt med, men man har ju alltid varit lite sugen på å prova ändå, enda nackdelen som jag ser är att man aldrig skulle räknas som en seriös artist om man vart känd genom idol, men i övrigt, vad har jag för chanser då?? De har jag suttit och funderat på, vart faktiskt otroligt sugen på å prova, men ja vet inte...

Hejdå//


PS. skrev detta inlägg igår, men jag fattar inte, de bara försvann så jag vart tvungen att skriva om de nu, sista meningarna för den hade inte sparat allt, uscha va surt d vart, så nu komma strax ett inlägg till som handlar om denna dag och lite till DS.


Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker definitivt att du åtminstone ska prova, vad fan! Och då kan du ju hälsa på mig också :) hihi.



förresten, den där indiska killen som är med i robinson pluggar i mickes (svåger) klass :P

2009-03-23 @ 09:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0