Fredag med dans och lördag med popklubb

Hej på er, nu ska jag inviga den nya dator eran med att skriva om fredagen=dans och gårdagen=popklubb sen komma allt gammalt:)
FREDAG:
I fredags kom man hem med tidiga bussen vilket är otroligt skönt för då ha man typ hela dagen kvar, sen så satt jag hemma och försökte fixa lite med datorn, fast utan framsteg så de va bara surt, fick i alla fall igång medaispelarn så jag kunde ladda upp med lite musik inför kvällen, så när klockan äntligen slog 17.15 (fter att ha failat att hålla schemat) så for jag till Hanna  (pepp till tusen!) och hämta upp henne och sedan bar det av till Jenni på pre, födelsedags middag, och de va jättemysigt, kul och gott, tack allahopa för en mkt trevlig och god middag.

Efter midda och lite singstar så bar de iväg till Kerstin där vi typ vände i dörrn för att bege oss nån ananstan men de vart lite strul och tjafs så de slutade med att jag Hanna och Sara.m åkte till jimmie med Nocke och spela GH och hade kul till kl. 22.45 då vi gick på dansen, och fyfasen va kul de va, inte mkt folk, men rätt stor andel ungdomar och helt rätt fokl för en mkt lyckad kväll, jag var glad så otroligt glad, dels för vad som hänt tidigare i veckan, men de får ni höra om sen...

Efter dansen vare egentligen så att vi kunde fara på efterfest som nu efteråt tydligen va jävligt kul, men en annan hade ju inte haft nån skjuts hem om man hade stannat så de vart grillen och sen hem och sova och erica och hanna hjälpte linnea hem och sen så tror jag att dom också gick hem:P

LÖRDAG:
Ja, lördan började verkligen lättsamt och skönt med att man vakna klockan tio helt av sej själv med solen i ryggen in genom fönstret då vart jag på så bra utehumör så jag fråga kompisarna om dom ville följa ut om nån timme, men dom va så jävla trötta att dom inte såg orden om nån timme så dom skrev att dom va för trött så då for jag och mor ut istället
fast vi han inte förrän till första kurvan förän vi upptäckte att jag och mamma inte kan fara på skoterutflykt tillsammans för skotern går inte att styra då jag sitter fram för då blire för baktungt så typ en timme efter att vi for dom där tjugo metrarna på skotern så hade vi komit loss, men de va med nöd o näppe då de inte fanns nå fäste alls utan snön va som värsta strösockret...

Sen typ klockan kvart i nio bar de iväg till Näsåker på popklubb i jimies pappas bmw så där tog jag nåra bilder men sen tog mästerfotografens batterier slut så de vart bara dessa bilder, mästerfotografen symboliserar höjden av ironi:P

De va jag erica o hanna och jimmie med i bilen och då hoppas jag ni fattar vilka som är på bilden, och btw, erica och hanna jag lovar att ta bort dom om ni inte vill, samma gäller för dig jimmie:P

Jimmie med sin kam, typ hetaste samtalsämnet vart han än gick...haha, ja all uppmärksamhet behöver ju inte va bra, men jag ser inte en dålig anledning till frippen, den ä typ kung!!

Sen äre jag aka fostret som är så jävla bra på å fota...not!, men vaddå, give me a break man kan ju inte va bra på allt heller:D

jaja, tillbaks till kvällen, när vi väl kom dit så for vi till Simon/lillen på förfest, något liten man kände sig där då...typ 12år,
Där var Camilla och sen en massa som man vet vilka de är men inte känner de minsta så vi for ut och "raggade" i bilarna ett tag, bilarna för att vi anslöt oss till linnea och jenni, fast sen dela vi upp os i en kill och en tjejbil:D JImmie ägde ju ut linnea lätt på å sladda...haha

Sen så gick vi på hotellet, detta är en bild på hotellet när vi åkte förbi, snyggt va, i alla fall så gick vi dit och hade kul, men ta till er ett visdomens ord, gå aldrig ut självmant om de verkar knepigt:P

Snart komma inlägg om stockholm och vad mer de nu va, hej å kram på er allihop♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Mäh:O jag som tydligt fick höra att inga under 18 skulle komma in... :@ GAAH!

2009-03-15 @ 17:21:17
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Haha, lilla trörr jag ser ut på bilden ;D klart vi ägde du dom i tjejbilen, för dom har ju en volvo och vi hade ju en Bmw ;)

2009-03-15 @ 17:25:25
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/
Postat av: ERICA

fan av cp jag såg ut :O

2009-03-15 @ 18:51:05
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tjejbilen ägde allt jimmie! :D Eran bmw kunde slänga sig i väggen ;P Erica är en vacker prick bredvid en misslyckad prick.. :s

2009-04-03 @ 14:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0