Pros and Cons (första från min sida nånsin)

Hej igen, detta blir då dagens inlägg, vi vörjar väl från dagens början runt klockan 02.00 då jag fortfarande inte hade somnat, Vad gjorde jag då då? undrar säkert ni,  jo så här ligger det till, det va tyvärr inte så att vi hade ännu ett maraton, nej jag gick igång så på tanken om idol även om de känns som om jag aldrig skulle nedlåta mig att göra det så känns det lockande, som sagt så låg jag och grubblade på det den sista en och en halv timme efter det att star wars III hade slutata så idag satte jag mig och gjorde en Pros and cons lista alltså en för och emot här är den, kommentera!! för som ni ser så är de ngt tunt på för sidan, och ni behöver inte kommantera om fjortis status för den ligger runt 219% just nu :D




Hej på er, nu har jag bloggat lite, sen så blire lite städning/röjning följt av isfiske och sen så ska jag göra lite läxa och Falks blogg :P

xoxo

PS. kom på att jag inte är helt såld på Headern ändå, vad tycker ni, förra lr den här??


Kommentarer
Postat av: Anonym

men sök för fan! det skadar väl ingen?

2009-03-22 @ 18:42:58
Postat av: erica

ja de tvar jag helvete blogg.se

2009-03-22 @ 18:43:43
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: Emma

MEN SÖK RASMUS!:D Jag kan följa med som stöd:P

2009-03-23 @ 19:05:00
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Linn

Tycker fortfarande att du ska söka! ;)

2009-03-23 @ 19:13:59
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0