Angeldon 2009

Hej alla glada, i9går vare som sagt angeldon, lr jag kanske aldrig nämnde det här på bloggen...
I alla fall så är ju angeldons VM en fiske tävling då man anglar och festar ute på isen, de är typ vinterns höjdpunkt i Junsele:P

Dagen vart inte så jätte lyckad, tur att man hade klätt sig varmt, men de blåste nå så in i nordens och va så jämarns kallt så man kunde absolut inte ta av sej ens vantarna, vilket innebar att man inte orkade göra nån mat och mysa, som man brukar göra, utan istället gällde det att hålla igång och så vart det till o äta korv som man peja för, typ men i alla fall så efter en kall och jäklig dag på sjön så bar de iväg på Corner där vi åt supergod Cornerfilé macka med världens godaste steakhouse fries och pepparsås, MUMS :d

sen så va Syrrans pojkvän Patrik så jätte snäll att han hämtade mej på corner och sjutsade mig hem så jag kunde byta om, tyvärr glömde jag kameran i väskan när vi började vandra runt på isen så jag har inte en enda bild från dan...

sen fick jag skjuts av super Linnea in på byn, tack till er båda för skjutsen.. och då hoppa jag av vid hanna, gick därifrån till ok och köpte dricka och tugummi och sen gick jag tillbaka halvvägs(fastnade hos frida) så kom hanna efter ett tag och sen efter ytterligare ett litet tag så bar de iväg till Markus...Hos frida vare bara jag dennis, viktor, malcolm, elias, gurra, nils och frida, så småning kom ju Hanna och Erica o Jenni:P

Viktor hade typ nästan deckat redan hos frida... han va jävlit trött i alla fall och lite borta också, vart typ hyperaktiv senare under kvällen:) Dom andra som va där ville inte vara med på bild, kanske lite taskigt att lägga upp den här då, men vaddå, man se ju knappt ansiktena:P ja, sen kom vi igång och så småningom när vi va hos markus vart de PARTY PARTY PARTY, trots att vi inte va speciellt många där:/ Hos markus vart alla pigga och glada(när vi kom dit 19.00) haha, angeldon har en tendens att bli tidigt festande :P  I bilden: Elias o Jimmie ville visa hur party han va, lr så va han bara skygg...haha, svårt att säga:P brevi står Elias ja, som vanligt skuille ju dom grabbarna som har lite muskler mäta vem som va starkast, så då vart de ju armbrytning...  i bilden, Viktor och ja, slutet på fotots era denna kväll vart dessa två bilder, med Jenni och Elias, elias i min hatt som är typ 5år gammal ;P 

ja, hos mackan vart de riktigt party även om de inte va så mkt folk, där bröt vi arm dansade o sjöng och hade allmänt trevligt, där var förutom dom som kom från frida även Jimmie, Lukas,Oskar, Kerstin, Camilla, Markus, Oskare, Denise+1, Angelina, helena och några fler, typ dom som va ett år yngre,
 
Där satt vi i mörkret och såg på pistvakt, denna bild vart tagen med mobilen, där av suddigheten...
vi hade jävligt kul tills de att vi vart trötta så då satte vi oss och kollade på Pistvakt och vart trötta så med hyperaktiva viktor satt och rabblade alla jävla repliker som skulle komma så sov vi andra nästan, i alla fall så gjorde jag det, sen drog vi oss hemåt:P

...trodde jag ja, när vi lämnat av hanna jimmie lukas och Helena så mötte vi jenni och Gustaf utanför Corner (dom hade gått lite tidigare än oss) och så småningom gick alla hem till sig och jag gick in på corner som höll på å stänga för att kolla hur syrran och Nat skulle ta sig hem, och de ena ledde till de andra och tillslut va vi på en ganska dö efterfest nere på stennäset och innan vi kommit hem och ätit och allt han klockan bli 5 bara för att de va den jäkla sommartiden som skulle börja natten till idag, så inatt tappade vi verkligen en timme, de va inte så överkomligt när man helt plötsligt va vaken till 5 ist för 4... men men sånt är livet:P

Tack för en superduper trevlig kväll alla, tyvärr har jag ingen stor härlig gruppbild men men, och ingen på hanna heller men hon va där, tro mig:P

hej på er alla glada ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0