Underbara lov-Söndag :D

hej på er, måste bara få säga det att GUUUUD va skönt de är med sovmornar, men denna morgon vakna jag på ett lite annorlunda sett:P
Runt 12.00 så tyckte jag att jag hörde nån ropa mitt namn, men de fanns ingen hemma förutom jag så jag trodde jag inbilla mig, men så ringde mobilen, då va de pappa för dom stod tydligen ute och kunde komma in(jag är lite otöjen när man är hemma ensamm så jag brukar låsa) men i alla fall, så gick jag ner och låste upp... FYY FAAn va kallt de va, värmen funkade tydligen inte så de va typ 12.6 grader inne på mitt rum och lite varmare i resten av huset...

Men efter jag vaknade så städade jag upp efter igår, vilket gick ganska enkelt eftersom de va bara att ställa in allt i diskmaskin:P sen så har jag duschat och nu sitter jag här, tack tjejer för en jätte superduper trevlig kväll som vi absolut måste göra om typ vartenda lov hädanefter, så det så. Fast då tror jag vi skippar den hemma gjorda beasåsen, för den strulade ju bara till hela alltet, vi hade nog ätit innan 18 om de inte vore för den, men tack:P


Hej då, nu ska jag ta en kopp te mot halsen

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, jo hör ju de. Men de låter ju bra :) fast du har smittat mig nu! Jag har också fått feber...

2009-03-01 @ 15:34:07
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: fannyy

TACK VÄRLDENS BÄSTA RASMUS FÖR DEN GODA MATEN!

och ja, det tycker jag absolut att vi borde göra!:D <3

2009-03-01 @ 17:42:47
Postat av: sara

ja, det borde sannerligen bli en tradition!

Det var så jäkla trevligt :) <3

2009-03-02 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0