Tisd 3e mars -09 uppdt

Idag vart de tillslut en sväng till backen med Hanna, där vi fikade med Jimmie Jenni och Erica, fast vi åkte såklart också, fast de är inge kul längre i backen, den är så tråkig... Man har åkt typ samma nedfart i 12år, varje år har man åkt under drygt 16v. och varje vecka typ 30varv... de bli lite matte och resulterar i typ 12*16*30= ca 6000varv...fatta va less man är.

Efter backen så for vi en stund på gårn med jimmie, alltså jag hanna o jimmie, där jag åt godis, och vi spela biljard och pingis, nu är jag hemma och som jag nu planerat ska jag kolla på ett, och endast ett avsnitt av veronica mars, sen så blire sängen:P

Hej då o gonatt, imorrn blire bad!!, längtar längtar längtar!!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

jag ägde på pingis............ .NOT!

2009-03-04 @ 16:27:57
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0