Stockholm - första dan på stan

hej igen, just nu orkar jag faktiskt inte skriva för jag har  suttit och jävlats med datorn hur länge som helst nu, trodde de va nå fel på blogg.se men de va inte så utan de är c* datorn som fått spyware och plötsligt funkar inte nåt som har med bloggen och göra och just nu funkar den inte alls, därför skriver jag från pappas dator:P

I alla fall så har jag tänkt fixa den så fort jag kommer hem så då kommer det väl ett blogg inlägg med allt jag shoppat idag och som kommer att shoppas på söndag:D

 Just, ja, mötte faktiskt fyra sollefteå bor idag, först på topshop/topman mötte jag linnea tellebo och toves syster sanne och nån kompis till dom, sen så mötte jag även Tove Laxvik, fast hon pluggar ju här, men ändå, what are the odds??
medan jag såg folk som jag redan kände så såg mamma och pappa kändisar bakom min och fridas ryggar, typ två meter bakom oss, utan att säga ngt:P

Ajja, hej och tack och go'natt på er, jag lovar bilder och bättre inlägg när jag kommer hem<3

Kommentarer
Postat av: sara

eftersom macen är cp i sitt lilla datahuvud och blandar html-koderna huller om buller så kan jag inte kommentera på ditt senaste inlägg eftersom där är typ headern i vägen :P

men jag vill veta vad som har hänt! Både varför du är så himla glad och hur det var i stockholm :) Och förlåt för att jag inte svarade på dina sms, men jag hade inga pengar!

<3 kramar

2009-03-12 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0