Sjukt lycklig just nu

Hej igen, tyvärr så har jag inte haft tid att fixa datorn, och jag kan nog inte göra de förrän i helgen så nu skriver jag bara ett kort inlägg för att visa att jag inte dött...idag hare i alla fall vare en nåt så otroligt bra dag, bara tre lektioner, även om dom va utspridda på hela dan så vare lättsamt och imorrn blire nog bara tre också, fast ni som vet förstår ju största anledningen till att jag va så jävla otroligt sjukt jäkla underbart glad:P dom som är nyfikna kan ju fråga så ska jag svara, fast inte offentligt som här på bloggen för de är typ inte riktigt tillåtet att säga det egentligen, typ tror jag:P

de blir ett inlägg senare om stockholm de lovar jag, men jag har inga bilder på denna dator så då blire inge kul:D

Hej på er, love ya all<3

Kommentarer
Postat av: Julia

äsch, men det är väl klart att du borde få säga det nu!

2009-03-13 @ 17:05:47
URL: http://jagochjulia.blogg.se/
Postat av: Emma

ååh va roligt ralle!! :D

2009-03-14 @ 14:30:33
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0