Måndag = Hannibal Lecter

Hej hej,
Ja, igår hände aspelut inge mer på hela dan än de jag skrev i inlägget, ja förutom att vi bestämde att vi skulle ha Hannibal maraton idag, så idag ska alla komma hit och se på film för vi skulle tydligen bli fler än vanligt men jag vette sjutton vilka fler som ska komma:P

I alla fall så äre bara tre dagar kvar tills vi far till stockholm...YEAYH!!! så då ska man shoppa som en tok, men just nu känner jag mej som en...ja, jag vet inte vad, jag orkar fasen inte röra på mig i alla fall, är fortfarande inte riktigt frisk tror jag, men kul ska det bli ikväll.

Just nu funderar jag på om jag ska till och baka ngt, men jag vet inte vad...jag har typ bakat och bjudit på allt gott redan så de bli väl att börja om med ananas paj lr nåt, fast de är så svårt att få den att räcka till typ tio pers, nån som har nå förslag på vad man kan bjuda på??

Hej med er så länge, mitt liv är för ointressant just nu för att jag ska kunna fylla ut detta inlägg nå mer:D

Kommentarer
Postat av: Julia

åh, ska du till sthlm?, va kul! Nu har jag iaf updaterat. Inte så intressant men...

2009-03-02 @ 15:10:59
URL: http://jagochjulia.blogg.se/
Postat av: Jennili

Jasså, alla .. då är jag alltså inte med räknad längre..

tack tack allesammans

2009-03-02 @ 19:17:13
Postat av: Emma

Haha, men ååh, kopierade ju bara frågorna från en kompisXD men räknas inte festis/semla som dagens rätt kanske?:P

2009-03-02 @ 22:05:01
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0