Måndag 16/3 -09

Okey, hey idag va en sån där vanlig dag..nästan i alla fall, för er som väntar på uppdt från sthlm får ni faktiskt vänta ett tag till, inte för att de är nån som väntar direkt men ändå:P

Som sagt, en vanlig dag inte en vanlig måndag men dock en vanlig dag, de började helt enkelt med en extrem försämring från tidigare veckor med att jag va tvungen att ta tidiga bussen ner, vilket komma att hålla på i nå veckor, sen så gick väl allt ganska bra tills dess att jag gick på hälso samtal, då fick jag reda på att allt är bra utom synen, vilket inte va nå nytt för ja ha bara typ 0.7 på höger öga... fram tills idag nu hare tydligen försämrats till 0.5 så skolsköterskan tyckte att jag borde nog uppsöka en optiker och testa mig igen:( vill inte ha glasögon för då komma dom att påpeka ännumer hur mkt jag liknar jocke.

Hej på er <3

Kommentarer
Postat av: sara

MEN JAG VÄNTAR JU!!!!

2009-03-18 @ 12:08:39
Postat av: Sofie

Jo, så kanske det hette =). Hmm irriterande var mest för att han var in och letade efter min rumskompis två gånger och då bad om att bli omnämd ;-D därav "snygge" =D. Vad gjorde du i Sthlm?

2009-03-18 @ 15:49:04
URL: http://sofiemahler.blogg.se/
Postat av: sofie

Förresten, gillar din länkbeskrivning ;-D Dock osäker på sanningshalten ^o)

2009-03-18 @ 15:50:52
URL: http://sofiemahler.blogg.se/
Postat av: sara

förresten, jag saknar er så himla mycket!!!

kan inte du prata med erica om inte ni kan ta och komma upp någon helg efter påsk?

det skulle vara så fint!

<3 kräm

2009-03-18 @ 21:39:31
Postat av: fannyy

nää, men de är ju svårt när man har sovit varje natt med han i över 7 månader.. och har bott med han i 7 månader typ! men det är inte bara det, funderar på att hoppa av..eller något.

2009-03-19 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0