Hannibal uppdt

Hej på er, och nej, jag vaknar inte så här tidigt, tänkte bara meddela att vi precis avslutat vårat hannibalmaraton som började kl.20.00 vilket kanske vart något sent nu så här i efterhand, men boy va skönt de komma bli o sova nu:P och nej jenni, vi hade verkligen inte glömt bort dig, de vart bara lite strulit för de va tydligen bara jag som kunde där ett tag men ingen meddelade mig, men tillslut kunde alla i alla fall, så de vart lite knepigt:P
ikväll så såg vi som sagt alla 4 filmer om hannibal, fast vi va bara fyra st som orkade hålla ut hela maratonet och då gick de ändå inte att se hela sista filmen, vi missade säkert 20min, mitt i, men de va nästan tur för annars hade vi väl hållt på i ytterligare tjugo minuter, under vilka vi isåfall skulle ha sovit...så...

God natt

Kommentarer
Postat av: Jimmie

haha, men det var bara jag som somnade lite i soffan tro jag :P

2009-03-03 @ 22:33:45
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/
Postat av: hanna

de va 3 st som var riktiga vuxna och höll ut alla filmer :) resten va mesar :P

2009-03-05 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0