Go Germany in ESC!!!

Hej på er alla hopa, de vart ett litet uppehåll men jag har inte riktigt haft nån inspiration till o skriva,
i alla fall, i tisdags på vårat långa hål så gick jag och linn ner och bokade tid åt mig för synundersökning sen så skulle vi fika hela klassen, men när vi väl va nere på stan så kom Rebecca på att vi kunde bowla vilket vi också gjorde och de va skitkul:P


och de va typ allt som hänt denna vecka. nästan.. idag skippade jag Engelskan och tog tidiga bussen hem vilket var otroligt skönt och imorrn blire också den tidiga bussen:P vilket fall så när jag kom hem så börja jag påta lite lätt med erica falks blogg, och ja, den kommer bli klar i helgen:P sen så ska jag koncentrera mig på allt skolarbete, egentligen behöver skolgrejerna bara skrivas ut men jag orkar fan inte ens det:P Nu så har jag suttit och lyssnat lite på sveriges motstånd och jag är ju inte den med världens normalaste musiksmak men faan va otroligt bra tysklands låt va, jag kan inte sluta lyssna på den, norges var ganska okey den med, men lyssna bara nedan på denna...för de allt ni får till imorrn då jag ska ägna mig helt och hollet till bloggar i allmänhet:P


Puss å hej på er ♥

Kommentarer
Postat av: Emma (svar på kommentar)

haha, men åååhXD runda fiskar som inte kan simma funkar faktiskt väldigt bra! så det så:)

2009-03-19 @ 21:56:08
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Linn

Den va faktiskt bra! :O:P

2009-03-19 @ 22:21:17
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: Anonym

tror du måste gör om min design snart! är less den :P

2009-03-20 @ 18:43:00
Postat av: erica

det var jag som skrev btw :P

2009-03-20 @ 18:43:55
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0