Glasses!! 8)

Hej, ja jag vet att de är ganska sent för å va en skoldag, men va fa*:P
I alla fall så känner jag att de nog komma trappas ner lite grann på inlägg nu för jag ha  inte så himla mkt att tala om men en sak har i alla fall hänt sen förra inlägget, som sagt så va jag ju till skolsköterskan och kolla sýnen och hon tyckte den va så dålig så jag skulle gå till optikern men ja har ju nästan nyss vare där o då vare inge fel på synen men då boka jag i alla fall en tid och det visade sig tydligen att jag inte hade speciellt bra syn så de vart glasögon, så då va jag dit idag igen, men skillnaden från i förrgår va att jag hade ett av världens bästa smakråd med mig så de vart ett par riktigt snygga bågar, dock såg vi ett par snyggare men dom passade inte riktigt över näsan, men jag är nöjd med mitt val:)

Dom här bågarna vart de tillslut, dom är faktiskt riktigt jäkla snygga:P


Så de blev ett par tydliga svarta blanka bågar, så nu kan jag se ordentligt när jag övningskör,

och de va typ allt som hänt denna vecka, annars hare vare dött, men i helgen äre ju angeldon så då borde jag ju få nåt att skriva om.

Hej på er <3

Kommentarer
Postat av: sara

hm, är det ett par björn borg?

för isåfall har magnus i min klass ett par likadana :P fast hans glas är typ tio cm tjockt för han ser så dåligt så dom ser bara löjliga ut på honom.

2009-03-26 @ 09:35:31
Postat av: erica

i was the smak råd:) synd att dom andra inte satt så bra för dom tycker jag var snyggare :)

2009-03-26 @ 18:03:11
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: sara

haha ja, jag är VÄLDIGT säker eftersom han går runt och skryter om dom HELA TIDEN.

:P

2009-03-27 @ 07:30:41
Postat av: sara

haha, jag sa till han för ett tag sedan att du hade köpt likadana. Satan vad sur han blev :P haha.

2009-03-27 @ 11:55:54
Postat av: Emma

glasögonorm;)

2009-03-27 @ 22:15:46
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0