Fredag kväll/Så ska de låta/TWISTER!!

Hej på er , de vart lite ändrade planer  med buss o allt, flåt erica för att jag inte rikgde dig, men ja va helt säker på att du o jenni skulle åka buss ilag:P De vart så att jag körde hem med hela familjen i bilen istället vilket ju var kul, i alla fall första milen men de bli lite långdraget när man ska köra 8mil men mne

sen så gjorde jag om litegrann på min blogg, headern, som ni ser och fortsatte sen lite smått Falks blogg, lovat att jag ska bli klar i helgen:P btw, va tycks om teckensnittet på headern?? kanske är ngt svårt att tyda men de blir väldigt mkt lättare om man får veta att R:et har en pil på ena pinnen som flyter ihop med a:et

Nu har jag precis kommit hem från Markus där Jag, Hanna, Malcolm, Jimmie, Viktor och Markus hade kul, i alla fall så hade vi jävligt kul med Twister i början av kvällen men sen så vart allihop ganska trötta så då va vi mest slappa och satt/stog utan att nåt hände:P (jag hoppas på att få nå bilder av markus sen så kanske att jag lägger upp dom här, vi får se)

Måste bara säga de, Faan va kul de är med Twister, jag måste köpa ett typ till sommarn då man har pengar:)

Hej då alla hopa, love ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0