denna vecka, avslutningsveckan

okey, nu är jag tillbaka... förgott, nu börjar ju faktiskt sommarlovet så nu jämarn ska jag uppa.
i alla fall så har sommarjobbet dragit igång lite mjukt nu och de känns skönt att få göra något som är kul med datorn itället för alla dessa jäkla läxor.
I måndags vann Leanne och vem vart inte glad över det, de va så skönt att sitta framförtvn den kvällen för på dan och igår på dan så hjälpte jag farsan att rigga mammas nya växthus och i måndags så vare kallt och regningt och blåsigt så de va inte alls kul, men jaja. 

denna vecka har som sagt varit jobbigt fast mentalt sett väldigt slapp bara för att man sluppit skolan, idag så vare den där jakten/tävlingen och jag ser extremt mkt fram emot nästa år då de är vi som anordnar de hela.

 här är i alla fall lite bilder från leannes kortos och kenleys kollektioner för finalen:P
o...ke..y...de gick tydligen inte, finns inga bilder ute på nätet... surt:/

jaja, jag orkar inte skriva mer, ska se på djävulen bär prada nu:P

btw, vet ni vad som stör mig mest av allt, de är när en serie går under en lång period och sen så byter dom ut huvudpersonen...

Hej o puss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0