Urbanisering i liten skala.

Hej på er, lr dig kanske man ska säga för igår vare en läsare på bloggen, och de kan jag förstå eftersom jag inte uppar speciellt ofta och när jag gör det finns det inget roligt alls att berätta om, men de hoppas jag få ändra på nu i sommar...
Först av allt vill jag säga grattis till mamma som fyller år idag, vi kan säga 35år för de är i den åldern jag tänker sluta åldras, GRATTIS..
sen så tänkte jag bara informera lite kort om att jag orkar inte riktigt med bloggen i detta deppiga väder men de blir ett inlägg med bilder från midsommardagen och om de blir nån tur ut på magnusudden men annars så blir det nog inge mer förrän jag landar i Philadelphia, då blire till att blogga, varje dag de lovar jag:P oh, just ja, även om de bara är fjorton dagar så tänkte jag göra om bloggen lite så att den passa ändamålet så nu blir det en ordentlig urbanisering av designen så de komma vara lite kaos i några dagar...

Vi hörs! xoxo//

Rasmus J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0