Midsommar helgen, m.m.

Hej på er,
Här har varit en tokskön vecka som egentligen började redan förra fredan...ja, de vart ju en vecka idag, dum man är.

I fredags firade jag i alla fall midsommar nere på grötback hos Jonssons, de va väl sådär, jag va inte på nåt fest humör och sen försvann Hanna, men de är nästan alltid mysigt nere där vid Håkans galna bålar så de vart inte misslyckat i alla fall och varmt (läs stekhett) var det med trots det kyliga vädret.

Lördagen började ju vädret bli bättre men nån förfest gick inte att få tag på så vi började på parkbänken och sedan vidare till ahlberg, men torrt var det och rena öknen jämfört med vad alla andra hade(att dricka alltså) så jag hade inte nå jättekul där heller och väl uppe på mon så var det en del strul... ursäkta mig, men tjejer, herregud va ni kan va fjortisar och låsa er vid små problem. och sen hade vi ju ericas kamer, jag orkar inte ens gå in på den. snowstorm var väl bra, men resten va väl inget se värt. nej, usch va deppigt detta kändes, jag hade ganska ukl ändå och jag fick faktiskt en jättegod cider av Camilla, special thanks to you;)

Söndag och måndag var det helt underbart väder, först på söndan så gick jag Camilla och Erica på pizzan där jag åt barnpizza..haha och sen på måndan jobbade jag lite och solade mkt, typ 20/80, m,m,mm fast nå brun vart jag knappt, men fiske vart det, tjuvfiske(men säg inget) de va väl allt...

bilder från min vecka
      

hej då på er, snart blir det första inlägget i nya kategorin, USA/Canada gjort

//Rasmus

Kommentarer
Postat av: saraå

vadå för småproblem på väg upp? :p

2009-06-27 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0