Hurtiga lilla jag!!

Hej igen, här är mister hurtig..haha
jag älskar mig själv när jag får mina nyttiga infall, idag vart det både nyttigt onyttigt och fjantigt, jag började min dag med att vakna tidigt, bara det är stort för mig, sedan tog jag en joggningtur, första gången sen snön kom förra hösten, då var jag faktiskt riktigt duktig, nu ska jag bli lika duktig minst:P detta var in sträcka som jag sprang och förlåt fanny men jag är en överdrivare till tusen, sträckan jag sprang var faktiskt bara 5,3km, men ändå, jag känner mig väldigt hurtig:P


alltså jag sprang fram och tillbaka, sedan så kommer vi till den fjantiga saken, jo de är ju så att även om det kanske inte syns så tydligt så är jag ganska ytlig av mig, vill gärna se bra ut och grejs... jagerkänner, ibland kan det gå lite överstyr för idag så började jag på ett träningsprogram som jag hittade på internet, "42 dagar till magrutor" hette det...haha, jag tänkte att det kan ju aldrig skada att prova men jag ska göra hela programet :P det var faktiskt rätt roligt...

sen efter min nyttiga morgon så åt jag en brak frukost, 4 smörgåsar av nybakat surdegsbröd, äggröra på två ägg, ett glas juice, en kopp te och en banan, rätt nyttigt ändå ju, inte speciellt många konstgjorda grejor, hemägg och hembakat bröd, inte många mil frakt på allt heller, så lite miljökunnig är jag ändå:P

sedan bar det återigen iväg på lappning följt av bageribesök, med mitt vanliga fast denna gång med Jossi och Fanny, tack brudar för en trevlig fika!

Puss Hej!

//Rasmus

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj de va en nyttig morgon! haha, ja de är de :S Fredrik i våran klass ju :P

2009-08-01 @ 14:06:18
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0