Day 12: Washington DC, dålig tour.

Hej, idag har det verkligen varit en späckad dag, tyvärr så när man säger späckad dag så innebär det ca 3h bara tråkigt bussåkande och jag hatar när dom har sightseeing i en vanlig buss för man kan inte ens ta nå bilder för dels så går det fort och sen så är rutorna så jävla fettiga efter alla amerikaners fettiga chips äckel fingrar, men vi fick nu ikväll reda på att vi ska få stanna vid alla sevärdheter här i DC så då blev jag glad och nöjd, tyvärr så har jag faktiskt inte köpt några presenter till någon nästan för det har inte funnits något roligt, men jag ska kolla lite imorgon också:P

Vilket fall, så idag så började vi med att fara runt på en sightseeing tur genom hela DC tyvärr så kan jag inte lägga upp några bilder för det är ett så sjukt jävla segt ADSL här, efter det så stannade vi för något gammalt posthus som nu var typ ett stort foodcourt där man kunde köpa Souvernirer, där åt vi även mat och sen så stannade vi för typ mitt emellan Washington Memorial och Kongress huset lr lättare sagt utanför Flyg och rymdmuseét, där vi fick gå in gratis, eller de är ett gratis museum men det var inte alls speciellt intressant så jag, Hyun-soo, Bea, Frida och Susanna gick en sväng fram till kongresshuset, där vi helt plötsligt befann oss mitt i en inspelning av, Americas Biggest Loser, de va ändå lite roligt... fast dom fuskade i tävlingen, tog flera tagningar m.m sen så for vi i väg till den locala lodgen i Maryland och åt middag och sen så for vi på olika ställen, har redan glömt bort, men de lär jag väl minnas när jag får bilderna av emelie och susanna och alla andra för mina batterier dog idag...

Det sista vi gjorde idag var att besöka Kennedy Center, de var ett riktigt vackert operahus där skulle jag lätt kunna gå på en välgörenhetsgala eller liknande, mkt vackert

Just ja, vi fick även fara förbi alla ambassader, inklusive den nybyggda svenska som är så otroligt snygg, vi fick tyvärr inga bilder av den för vi körde bara förbi, men jag snodde en bild från nätet, det blir tyvärr som sagt enda bilden idag...



GOD NATT <3

// RasmusJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0