Fika en regningdag, och längtar tillbaka till NY och buss 5!!

Hej,
Idag är en depprimerande dag, jag kan inte ens tänka så att jag stavar rätt i detta pissväder, en bra sak däremot är att jag blir helt ledig för om jag skulle lappa idag skulle de bli fullt med papier meché på huvarna o de går ju inte, så nu ska jag snart iväg in på byn och dra en fika med Moström:P
btw, här får ni ett litet smakprov från West Side Story som ensembeln spelade upp på Tony Awards synd bara att man fick höra så lite av Tonight :P



Puss-Hej

Rasmus

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: det gör ni visst de ;d

nej... det är ju slut på festival nu :( ILLA!

2009-07-22 @ 00:23:52
URL: http://youmakemeweak.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du vara med i header tävling? anmäl dig eller din kompis på " header tävling inlägget " och vinn länkning och din header får synas på våran blogg ;)

good luck!



http://ronyajulia.blogg.se

2009-07-22 @ 02:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0