Veckostart 27-28/7

Hej allahopa(3st)...hahaha,
det känns ganska fånigt att skriva för tre pers för de är just så många som läste bloggen igår, det var faktiskt rekordlågt, om man inte räknar allra första inlägget dock.

Igår var jag och syster till övik där hon skulle klippa sig och båda skulle vi först shoppa,

jag köpte en kortärmad skjorta i jeans imitation från emilio och en scarf från blueprint på MQ, båda på halva priset, totalt 300kronor också gjorde jag världens miss, såg ett par ganska roliga badbyxor också dom på MQ som kostade bara 100kr, men tror ni jag köpte dom...nej, självklart inte, orkade inte gå och prova dom vilket jag ångrar djupt nu:/

visst fasen, glömde denna tröja i farfars stil eller vad de nu heter på carlings, lite större och svart men den blev det inte heller något av, för snål helt enkelt:P



Idag så var jag med Hanna och Kevin på baget och åt lunch, som vanligt åt jag världens grymaste toast av världens grymaste geni, Lena Knutsdotter... på den är det kyckling, pesto, philadelphiaost och parmesan, SÅ SJUKT GOTT!!! sen när jag kom hem igen så gjorde jag en stor sats med surdegslimpa, med grovt rågmjöl, jag fullkomligt ÄLSKAR surdegsbröd:P

Det var mina dagar, hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0