Låt den rätte komma in. betyg: -4 getingar

Hej, det blir bara ett snabbt litet inlägg ikväll för jag och min syster ska iväg till Örnsköldsvik och shoppa imorgon så vi måste upp tidigt... haha, ja, i alla fall för att vara på ett lov.

down to business, ikväll så såg jag Låt den rätte komma in. och jag måste bara säga det, fy fan vilket jävla skräp. Jag gjorde misstaget att läsa boken först, och tyckte den var riktigt bra faktiskt, trots att jag inte är inne på såna böcker men filmen är knappt ens baserad på boken, det är deffenitivt ingen egen tolkning för stora delar har man ändrat på och tagit bort, två av karaktärerna, två väldigt viktiga karaktärer nämns inte ens i filmen, så det går inte alls ihop, nej - 4 getingar för mig, usch, fy och BLÄ!!

Kommentarer
Postat av: fannyy

såklart jag ska med!!!! ring mig när ni vet vilken dag :)

2009-07-27 @ 10:08:12
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linn

Neej den var inte bara rolig, den var ju typiskt harry potter-bra haha, bara lite roligare än vanligt :P

2009-07-27 @ 12:20:14
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: Linn

Haha ja egentligen ville jag okcså hellre på yran, men händer de nåt i näsåker får man väl passa på :P Men va kul, de gör vi säkert :)

2009-07-28 @ 15:52:59
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: falk

boken är ju så sjukt jävla mycket bättre än filmen!

2009-09-12 @ 00:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0