Day 7-8: Resa till och tur i Ottawa

Hej,
det var inte en direkt rolig dag igår när vi satt i bussen hela 9timmar eller vad dom nu sa, men vi hade våra ljusa stunder så dagen gick ganska snabbt ändå... med allt sjungande lekande och pratande.

Idag så fick vi en guidad tur i Ottawa där vi fick se vaktbytena vid både parlamentet och vid Drottning Elisabeths representants residence, det var väl inte jättekul men det var ganska häftigt, det sjuka var att vi typ åkte runt samma kvarter minst två-tre gånger innan vi for vidare, helt sjukt var det men tillslut kom vi fram till City i Ottawa där vi fick 2,5h på oss att shoppa, vilket var riktigt kul för jag hittade både boken som jag letat efter, dock ingen this is not a papercup, mugg från starbucks men hittade istället världens snyggaste Converse, jag tror jag är kär, allvar, allvar!!!

kolla in allt bara:



sen så kom vi hit till hotellet där det fanns ett helt jäkla badhus med rutschebanor, jacuzzi, bastu m.m.
nu ska jag sova för imorgon ska vi vidare till Niagarafallen.

hej, xOxO//
                    Rasmus J




ps. Mamma, Converse är ett skomärke, det är skorna på bilden jag syftade på:P


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag bara undrar vad är en Converse

2009-07-11 @ 08:05:53
URL: http://rasmusj.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag tror inte att pappa heller skulle fatta vad en converse är för nått :p Fast dom är ju släkt.. så det är ju inte undra på

2009-07-11 @ 22:26:25
Postat av: Sussi

Ni ska inte göra narr av den äldre gen. jag slog upp "converse" och tolkade det till något annat, men ok ett par skor var väl inte så lätt att fatta, har aldrig varit kär i ett par skor ;)

2009-07-12 @ 00:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0