Day 5: FN och sedan Broadway (uppdt)

Tisdag 7/7 -09

ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA TILL MUSIKALEN!!! Den tog slut alldeles för fort och jag kan inte sluta drömma om att få lära mig dansa ordentligt för dom var extremt sjukt duktiga och viga, så det är väl bara att börja öva gissarjag:P


Hejdå igen och god natt guys, är typ snart klar med talet så då blir det till att sova, fast jag lär nog dö om jag måste gå in och borsta tänderna för vi har en kille här i rummet som... låt oss säga att han har riktigt dålig matsmältningsförmåga, det avslöjar både lukten, kroppsformen och antalet gånger han besöker badrummet på en dag, säger bara det - STACKARS AMERIKAN, jag slår vad om att det är dom där jäkla socker/färgämne/E-ämne ringarna han slänger i sig varje morgon istället för vanlig frukost precis som alla andra överviktiga amerikaner som är med på denna resa.


//Rasmus J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0