Day 5: FN och sedan BROADWAY!!! bästa dan i mitt liv :P

Tisdag 7/7 -09


Hej,

Idag har jag haft bästa dagen i hela mitt liv.


Jag fullkomligt älskar West Side Story!!!


Okey nu när det är sagt så kan jag fortsätta, vi började dagen med att återvända till FN komplexet där vi återigen fick höra på några personer fast idag var faktiskt två av tre ganska bra, de är bara det att alla har skrivit sitt tal redan medan jag bara skrivit några meningar... på svenska men jag bryr väldigt lite om detta, det finns ändå ingen chans att jag skulle vinna och dessutom så var det inte speciellt mkt pengar som vinst, jag ska dock skriva klart ett kort bara för att.


I alla fall, efter FN åkte vi iväg till Rosie O'gradys och åt, en riktigt bra middag med SALLAD... för första gången på hela resan nästan :P


Sen efter det så gick vi ned längs Broadway med alla skyltar och enormt mycket folk tills vi kom fram till Palace Theather där vi skulle se på musikalen, åtminstone tror jag att teatern hette så, men vilket fall så var musikalen underbar, den första akten var väl inte den allra bästa för den va lite väl långrandig i vissa scener, men den var fortfarande jättebra, trots dom inte fullt så bra platserna. Andra akten var helt underbar, jag skiter i om jag måste dansa med åttaåringar, i höst ska jag börja dansa, punkt slut.


Tyvärr fick vi ju självklart inte ta några bilder under själva föreställningen men det kommer bilder från resten av dagen i alla fall och själva salongen, men det var inge bra ljus där inne så dom blev som dom blev...


Just ja, jag lägger upp bilder på promenaden hem också, så sjukt coolt att vandra längs broadway med alla neonljus nu i mörkret, AWSOME!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0